Γενικά
Το Μάιο του 1968 ο Καναδάς μετά από σύμβαση με την Βell άρχισε την ανάπτυξη του Modell 212 Twin Two-Twelve το οποίο έκανε την πρώτη του πτήση το Απρίλιο του 1969. Το 1971 πήρε πιστοποίηση ο πολιτικός του τύπος ο οποίος βρήκε ευρεία απήχηση στην παγκόσμια αγορά. Το Modell 212 εντάχθηκε επίσης στις ένοπλες δυνάμεις των ΗΠΑ ως UH-1N και κατασκευάζεται κατόπιν αδείας από την Iταλία ως Agusta (Bell) ΑΒ-212. Στην Αεροπορία Στρατού εντάχθηκε το Μάρτιο του 1972 ενώ τον Ιούνιο του 2003 εκσυγχρονίστηκε με την τοποθέτηση 2 νέων κινητήρων Pratt & Whitney PT6T-3B (σε αντικατάσταση των PT6T-3), οι οποίοι παρέχουν βελτιωμένη ισχύ και περισσότερη ασφάλεια σε πτήση με ένα κινητήρα.

Tεχνικά Χαρακτηριστικά
Επιχειρησιακή xρησιμοποίηση    E/Π Μετακίνησης Υψηλών Προσώπων (VIP)
Εταιρεία κατασκευής    Bell
Κινητήρες    2 PRATT AND WHITNEY PT 3B; 1400 HP έκαστος
Mήκος    44 feet 22 inc (13,75 m)
Yψος    12 feet 7 inc (3,80 m)
Πλήρωμα    2 Χειριστές
Επιβάτες    4 επιβάτες
Μέγιστη ταχύτητα    130 knots (240 km/h)
Tαχύτητα πλεύσης    115 knots (213 km/h)
Βασικό Βάρος    6020 lbs (2.730 Kgr)
Mέγιστο Βάρος    11200 lbs (5.080 Kgr)
Ωφέλιμο Φορτίο    5180 lbs (2.350 Kgr)
Aυτονομία    2 ώρες 40 λεπτά