Την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Νίκος Δένδιας, συνοδευόμενος από τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας Στρατηγό Δημήτριο Χούπη και τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Στρατού Αντιστράτηγο Γεώργιο Κωστίδη, παρευρέθηκε στην Τελετή Έναρξης Λειτουργίας του 1ου Κέντρου Μετεκπαίδευσης Εφέδρων (ΚΕΜΕΦ), στο ΚΕΝ ΑΥΛΩΝΑ (ΚΕΤΘ), στο Στρατόπεδο «ΕΠΙΛΑΡΧΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΕΛΙΔΗ».
Η τελετή μεταξύ άλλων περιέλαβε αγιασμό, παρουσίαση σχετικά με τις δυνατότητες και την αποστολή που θα επιτελεί το ΚΕΜΕΦ από τον Διευθυντή του ΓΕΣ/Α4 Ταξίαρχο Γρηγόριο Ζαχαρόπουλο, προβολή οπτικοακουστικού υλικού, παρακολούθηση εκπαίδευσης εφέδρων με τη χρήση drones και περιήγηση στην αίθουσα εξομοιωτών, όπου διεξάγεται η θεωρητική και η πρακτική εκπαίδευση.
Την τελετή τίμησαν με την παρουσία τους μέλη του Aνωτάτου Στρατιωτικού Συμβουλίου (ΑΣΣ), Διευθυντές Κλάδων και Διευθύνσεων του ΓΕΣ, εν ενεργεία και εν αποστρατεία Αξιωματικοί των Ενόπλων Δυνάμεων, έφεδροι και λοιποί προσκεκλημένοι.
#ΕλληνικόςΣτρατός #HellenicArmy




